Vi har fått in rapporter från flera av våra anställda att e-posten inte fungerar längre. Detta beror med största sannolikhet på att serverinställningarna är gamla eller felaktiga. För att din e-post ska fungera korrekt, vänligen använd följande serverinställningar:
- SMTP-server: smtp.websupport.se (port 465)
- IMAP-server: imap.websupport.se (port 993)
Observera att du kan behöva fylla i ditt lösenord på nytt när du ändrar på serverinställningarna. Om du använder servrarna smtp01.binero.se eller imap01.binero.se kommer din e-post inte längre att fungera.
Om du upplever problem med din e-post kan du alltid kontrollera status genom att logga in via webmailen på följande adress: https://webmail.websupport.se/. Om webmailen fungerar som den ska, beror problemen oftast på felaktiga inställningar i din e-postklient.
För information om pågående driftstörningar och liknande, besök vår driftstatussida på: https://www.cforetaget.se/drift.
Här kan du hitta mer information om hur du konfigurerar din e-postklient: https://kunskap.websupport.se/kb-categories/e-postklienter/.